Grand Update 1.čášt (1/2)
Aktualizace:
Dokonce i krátká verze je poměrně dlouhá.
1. část: Grafika, ovládání atd..
1) Převodový filtr k dispozici pro všechny hráče. Existují dvě hlavní kritéria, filtrování: podle přezdívky a podle typu přenosu (ten se dělí na podtypy: prostředky, elementy, artefakty, leasingu atd.) Tyto dvě kritéria jsou nezávislé na sobě, platí pouze jeden po druhém.
2) více funkcí přidaných do Flash boje.
- Celá obrazovka s / bez možnosti rolování k dispozici v každém boji;
- Combaty nyní plně funkční s pomocí myši. Středním tlačítkem myši klikem na stvoření / postavu hrdiny (jako Ctrl + klik). Pro akce za pomocí tlačítek "Shift + klik" (jako zaútočit a neutéct, nebo střelec na útok zblízka) - podržte levé tlačítko myši více než tři sekundy;
- "Defence" tlačítko změnila z "mezerník" na "D".
3) Animace jednotak při boji byli široce aktualizovány.
4) Stránka Group Battles se nyní zobrazuje ve výchozím nastavení, uvidíte posledních 100 bojů, které v současné době probíhají.
5) nové podzimní krajiny na bojišti, doufejme, že budete mít příjemný pohled na tento krásný podzim. :)
6) Magi a Lorekeepers - nyní poznáte směr jejich střel.
2. část: Důležité změny ve hře všeobecně:
1) Labores Guild jsou změněny. Jakýkoli hráč, který pracoval 10x v řadě v zařízeních impéria od jeho posledního vítězného boje, utrpí pokles o 20% síly v boji, na každý další zápis, až o 10% obvyklé účinnosti. Jeden vítězný boj všeho druhu vrací vše do normálu, tedy zpět do plných 100%.
2) Nová aréna pro 6 hráčů "Every one for oneself" je otevřena. Hráči level 12 a více můžou založit tento boj nejen pro svůj level, ale i pro jiné levely v rozsahu 12-14 level. :)
Zkušenosti a SKILL body jsou předány takto. První vypadávající dostane 30% expů, 50% skill, druhý vypadávající - 40% exp, 65% skill, třetí - 50% expů, 80% skill, čtvrtý - 60% expů, 120% skill, pátý - 70% expů, 135% skill; poslední muž stojící dostane 100% a 150% exp skillů.
V případě, že se přidá méně než pět hráčů, bude bojová aréna vypadat, stejně jako "všichni proti všem" pro 4 hráče.
3) Zaveden systém kouzel holy a dark school magie, antagonisticky k sobě. Třeba: Rapid a Delay, Bless a Curse, Weakness Chastise, tyto kouzal se už nedají jednoduše přebít jako doposud.
Tento efekt pro každou skupinu kouzel je následující:
Rapid vs Delay:
[Final iniciativa] = [Iniciativa] * (100% + [Rapid efekt]) * (100% - [Delay efekt]);
Bless vs Curse:
-Je-li [Bless efekt]> [Curse efekt], pak [Final min.damage] = [min.damage] + ([max.damage] - [min.damage]) * ([Bless efekt] - [Curse efekt] );
-Je-li [Curse efekt]> [Bless efekt], pak [Final max.damage] = [max.damage] - ([max.damage] - [min.damage]) * ([Curse efekt] - [Bless efekt] ;
Chastise vs Weakness:
[Final útok] = [útok] + [Chastise účinek] - [Weakness účinek].
Doufám, že budete z toho chytřejší než já, matematika nebyla nikdy moje hobby. :)
4) Team experience allocation (týmové rozdělení zkušeností) - Pro hráče level 9 a vyšší, při založení hry můžete zaškrtnout toto políčko a zařídit tak rovnoměrné rozdlení zkušeností. Platí u her "EVENLY" a "RANDOM" !!! Když se chcete do takové hry přidat, poznáte ji podle tohoto příkladu:" RANDOM+EXP"
Tady je vzorec, podle kterého se počítají vaše zkušenosti :
Exp = [Total exp of team] * ([Character level]^2 / [Sum of squares of all character levels] + [Character AP] / [Total AP of team]) myslím že netřeba překládat :)
Pokud budete bojovat proti hráčům na stejné úrovni a budete mít odlišné AP, tak čekejte i menší odchylky u získaných zkušeností.
Racial skill body budou rozděleny stejně jako zkušenosti..
5) Spojené lovy (chcete-li hunty) se dočkali drobných změn. Od této doby pokud bojujete proti jednotkám odlišných hradů (např. Hydras+Hobgoblins), jejich morálka je 0. Pokud je jedna z jednotek od Nemrtvých a ta druhá není nemrtvá, mechanická, elementární je morálka - 1.
Zkušenosti se dělí rovným dílem mezi oba lovce. V případě, že jsou oba lovci Nekromanceři kostry dostanou dle svých Nekromancerských skill levelů.
Create by Kelthusad
© 2009-11 - Všechna práva vyhrazena